خیلی داخل واژنم تیرمیکشه و درد میکنه 🥺
نمیدونم‌چیکارکنم

۲ پاسخ

لگد میزنع اونجا حتما

من رفتم دکتر برای همین درد، گفتش که طبیعیه استخون اون قسمت داره جا باز میکنه🥲

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی