۵ پاسخ

دو سه روز اولش سخته آنقدری شیرین کن تابخوره عادت می‌کنه
گروه الرژی تو روبیکا هم داریم شمارم میزارم دوست داشتی پیام بده روبیکا لینک برات بفرستم
09378697074

دکتر به من گفت نبات با آب حل کن دو قاشق بریز تو شیرش

شاید شیشه دوست نداره عوض کن ببین نمیخوره و اینکه با قطره چکان بده بهش

دختر منم نمیخوره به بدبختی بهش میدم
بعضی وقتا توی خواب بهش میدم

حساسیت به پروتیین گاوی یعنی چی دیدی ازش؟؟؟علائمش چی بود؟؟؟پپتی برای حساسیتای شدیده

سوال های مرتبط

مامان 😍دخمل نازم 😍 مامان 😍دخمل نازم 😍 ۱۲ ماهگی