دو سه روز اولش سخته آنقدری شیرین کن تابخوره عادت میکنه
گروه الرژی تو روبیکا هم داریم شمارم میزارم دوست داشتی پیام بده روبیکا لینک برات بفرستم
09378697074
دکتر به من گفت نبات با آب حل کن دو قاشق بریز تو شیرش
شاید شیشه دوست نداره عوض کن ببین نمیخوره و اینکه با قطره چکان بده بهش
دختر منم نمیخوره به بدبختی بهش میدم
بعضی وقتا توی خواب بهش میدم
حساسیت به پروتیین گاوی یعنی چی دیدی ازش؟؟؟علائمش چی بود؟؟؟پپتی برای حساسیتای شدیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.