خیر
اتفاقا خیلی ام خاصیت داره
ولی موز شیر موزی بگیر که لازم نباشه شکر بریزی
اگرمخواستی شکر بزنی از عسل استفاده کن برای شیرین کردنش
شکر نزن
خودتو محدود نکن فقط چیزای ک میدونی واقعن خطریه نخور مث جیگر دم کرده زعفران و دمنوش های گرمونه
ن عزیزم خیای خیای هم مفید و مقوی توش بادومم بنداز بخور
توی ۳ماه اول موز چون ویتامین آ بالایی داره میگن تا حدامکان مصرف نکنین
مصرف هر چیزی بیش از حدش مضره، چ باردار باشی چ نباشی. اگر بارداریتون نرماله از خوردن هیچ چیز نترسید🥰
اگ دیابت بارداری نداری بخور
نه چرا مضر باشه...شکر کم بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.