۱۰ پاسخ

من هرروز ی چیزدلم میخواد ولی خوبه همون موقع چیزایی میخوای گیرت بیاد بعدش دگه فایده نداره من که اینجوریم

آخخخخخ دقیقا منمممم که😂🫂

دقیقا منم

منم دقیقا هم علائم رو دارم و واقعا کلافه شدم 😐🥲

وایی منم از کباب و خورشت ماکارونی این چیزا بدم میاد یعنی بوش بهم میخوره حالم بد میشه من فقد با سیب زمینی سرخ شده میونه خوبی دارم

من خودمم مثل توام

قرص اگه بهت داده برای تهوع یدونه بخور ولی غذاتو دوقاشق هم هست بخور تا کوچولوت اذیت نشه

ماهی کمتر سعی کن بخوری بقیه و منم همنطوریم خیار و الوچه و توت فرنگی سیب موز پرتقال بخور بجای غذا

نه منم خیلی دلم چیزی نمی‌خواد

ویار همینه دیگه ، منم بدم میاد چیز خاصی دلم نمیخواد

سوال های مرتبط