ولا من له اولی حاملگی وه وا بوم هر دشیان کوت دایکی کور گرمایه بدنی حرارتی هیه ولی اصلا وا نبوم همیشه دستو لاقم چوبو له سرما
والا بدن هر کسی با یکی دیگه فرق داره حتی بارداری اول و دوم هم با هم فرق دارن علائمشون
فقط شنیدم که جنین دختر مادر رو تنبل میکنه جنین پسر مادر رو زرنگ میکنه حتی یکی از آشناهای ما باردار بود خیلی زبر و زرنگ بود جنسیت بچهاش پسر دراومد منم خیلی تنبل و بی حالم همهاش خوابم میاد جنسیت بچهم دختر دراومد
منم اوایل بارداری سردم بود ولی الان گاهی سردمه گاهی گرممه به نظرم ربطی به جنسیت نداره
منیش وام😬😬😬
چون بچت دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.