خانماتوبارداری پسربدن سردمیشه یاگرم من همیشه سردمه

۱۱ پاسخ

پسر دختر چ فرقی داره😔

من سر پسرم سرد بودم الان سردم

من سر دختر اولم گرم بودم این دخترم سرد

من سر پسرم گرمم بود خیلی مدام پاشویه ام میکرد همسرم حرارت از بدنم میزد بیرون

والا منم نمی‌دونم چیه ولی بشدت اوایل سردم بود یعنی میرفتم بیرون لرز داشتم فجیح

من بدنم گرمه

من دختر دارم سرد میشد بدنم

ربطی به دختر و پسر نداره اگه سردی دست و پا دارین بخاطر جریانه خونه که کنده

میگن ب ضعف بدن ربط داره من فقط یه ماه اول سردم میشد الان بیشتر گرمم میشه پسره.

من هم سر پسرم هم دخترم گرمِ گرم بودم

منم سردمه

سوال های مرتبط

مامان اقامهیار 💙💙 مامان اقامهیار 💙💙 ۵ ماهگی
مامان تربچه🩵💓 مامان تربچه🩵💓 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی