واقعن ینی مشکلی نیست توروخدا دعا کنید دلم اشوبه
زود رفتی جای نگرانی نداره .یه هفته دیگ صبرکن بعدش برو ک یه عدد خوب باشه اگ شنبه بری بازاین عدد کمه تا چهارشنبه اینا صبرکن بعد برو
سلام اره چون زود رفتی عددش پایینه نگران نباشه شنبه مجدد ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.