۴ پاسخ

خراب نمیشه اما چون مواد غذایی دیگه مثل میوه هم تویخچال داری حتی اگه درب جعبه رو بذاری بازم اگه کیکت خامه ای باشه بو میگیره فردا تحویل بگیری بهتره
مبارک باشه
پفیلا هم فردا ظهر بعدازناهارت اماده کن تو محیط تازه تر بمونه

پفیلا نم میگیره درست نکن از الان

بو یخچال میگیره

نه خراب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۲ سالگی