۷ پاسخ

خوبه که ماشالله خوب خورده

پسر من که یکیش هم نمیخوره

پسر منم بزور نه تا رو بخوره ولی در کل باید چند قاشق بخورن ؟؟

خوبه نوش جونش یکم باد دوباره بده

خوبه دیگه نوش جونش

واییی چقد کم خورده😒

خوبه دیگ معدشون مگ چقده همون سیرش کرده

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری