۶ پاسخ

عزیزم باید دارو مصرف کنی تا کنترل بشه حتما مشاوره داخلی برو چون منم شرایطم همینه

من ۸۸ هستم
و هیچ دارویی مصرف نمیکنم دکتر نگف
و نمی دونم قراره چی بشه

چقدر شده؟ مال من ۱۲۲ شد دکترم گفت برم پیش داخلی باید حتما درمان بشه، پریروز با داخلی ویزیت شدم با پنج تومن دارو داد گفت یک ماه بخورم بعد ازمایش بدم،

پسر من ۳۷ هفته کامل دنیا آمد دخت مم همون موقعه فک کنم بیاد من دوست ندارم تا ۴۰ هفته بمونه خداکنه ۳۷ ۳۸ زایمان کنم

ناراحتی نکن بچت کامله استرس به خودت وارد نکن ایشالا سروقتش به دنیا میاریش

نه خدانکنع به اینچیزا فکرنکن قشنگم

سوال های مرتبط