۱۲ پاسخ

خانوما منم امروز رفتم 27بود چیکار کنم؟ برا بچه م خطرناکه؟

من 23 بودم هیچی نگفتن
این بالا پایین شدنا عادیه
فقط نباید خیلی بیش از حد باشه

منم 28هفته 22بود اما دکترم گفت مشکلی نیس

مال منم ۲۵/۲۶ هستش دکتر گفت ۲ هفته دیگه سونو بده ببینم چطوره ، چیز شیرین کمتر بخور فعلا ، منم استرس دارم خدا کمکمون کنه مشکلی پیش نیاد .فعلا دکترم در این حد صحبت کرد آزمایش قندم دادم قند نداشتم بعد اینکه آمپول ریه واسم داد زدم

از من 19
گفت قند شکر شیرینی نمک نخور
برنج کمتر بخور

از من19 دکترم گفت خیلی زیاده

اره زیاده مراقب باش

اب دور جنین به انگلیسی چیه منم ببینم

آب شیرینی کم بخور

از من 25

البته اگه قند نداری

من ۲۹ام🥴🥴
نه فقط مراقبت میخواد

سوال های مرتبط