۴ پاسخ

هفتت که خوبه حتی اگه بخوان ختم بارداری بدن .مال منم الان ۹

مال منم ۸ بود وزنشم کم بود بچمم بریچ بود
دکتر گف اگه بچرخه طبیعی
نچرخه واسه ۳۹_۱ وقت داد سز بشم
گفتم نمیشه بیشتر بمونه گف چون وزنش و آبش نسبتا کمه بیرون بیاد بهتره
البته من خودمم طبیعی میخوام
و هندونه زرد میخورم تند تند

اگه کمتر بشه بله
مال منم اون هفته ۸ بود🥲

نه بهت سرم میدن

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد