هفتت که خوبه حتی اگه بخوان ختم بارداری بدن .مال منم الان ۹
مال منم ۸ بود وزنشم کم بود بچمم بریچ بود
دکتر گف اگه بچرخه طبیعی
نچرخه واسه ۳۹_۱ وقت داد سز بشم
گفتم نمیشه بیشتر بمونه گف چون وزنش و آبش نسبتا کمه بیرون بیاد بهتره
البته من خودمم طبیعی میخوام
و هندونه زرد میخورم تند تند
اگه کمتر بشه بله
مال منم اون هفته ۸ بود🥲
نه بهت سرم میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.