منم دقیقا شرایط تورو دارم و ۵ هست امروز رفتم سونو دکترم گف برم بیمارستان اورژانس دوباره همچیو چک کنن فردا صبح زود میرم گف ممکنه زایمان کنن همه چیمو اماده کردم توام نگران نباش منم یچم وزنش کمه سالم بدنیا بیان وزن میگیرن مهم نی
من 7بود سز اورژانسی شدم
شما ک هفتت بالاس عزیزم چرا نکرانی
معمولا سرم اینا میدم. خوب میشه دکترت سرم نداد
فک کنم ۵و۶اینا
زیر۶ختم بارداری میدن
اگر تو هفته شما خیلی کم بشه برات سرم تراپی میکنن اگر جواب نده بچرو سزارسن میارن نگران نباش اصلا
ختم بارداری یعنی چی؟ یعنی سقط؟ من الان 288 هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.