۷ پاسخ

عزیزم توی ۳ ماه اخر انتی بیوتیک یا چرک خشک کن استفاده کردی؟میگن اب دور جنین کم میکنه

بالای ۶ طبیعیه.

منو تاحالا دکترم اصلا واسه اب دورش نفرستاده سونو هامم معمولی رشد ننوشت گفت اگر نیاز باشه میفرستم استرس دارم میگم نکنه کم باشع🤦🏻‍♀️

زیر ده هم معمولا صبر میکنن یا سرم درمانی میکنن یا آب فراوان میدن 5 یا زیر 5 بیاد ختم میدن

از شما چند شده؟

به ۴که برسه

پایین تر از ۱۰

سوال های مرتبط