۷ پاسخ

من سی و هفت هفته و چهار روز زایمان کردم و میخاستم از کپسول گل مغربی استفاده کردم شب نمی‌دونم از کپسول بود یا ن کیسه ابم پاره شد

منم دوست دارم زودتر به دنیا بیاد 🙃✌🏼

بهش فکر نکن میاد

دوهفته مونده تحمل کن

نمیاد .هرچی جلوتر میریم بیشتر میچسبه

طبیعیی؟؟

شل کن بیاد 🤣🥰😍😍🤪😜

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی