مامانا ریزش موی شدید دارم
دارم کچل میشم
چی بخورم
چکار کنم

۸ پاسخ

منم کچل کلاچه روغن کله پاچه 😂😂

تاپیک منو برو حتما نگاه کن ، عاااااااالیه بخدا
برای خودم و دخترام میزنم

شایید تیرویید داری

من همه کار کردم همه مکملی خوردم فقط پی آر پی و مزوتراپی جواب داد. عالیه. اگر میتونی برا هزینش مشکل نداری برو انجام بده

منم موهام خیلی می‌ریزه

آزمایش بده اول اگر همه چی اکی بود
قرص فولیکوژن
ویتامین د۳ روزانه
امگا ۳
بخور
هر روز بادوم و گردو بخور
تخم مرغ
سبزی
آب ۸ لیوان
قبل حموم آب پیاز و آب برنج جوشیده بذار رو سرت ۱ ساعت بمونه بعد برو حموم
شامپو کافئین دار بدون سولفات بزن
نشسته حمام کن(تشت بذار و با کاسه آب بریز رو موهات)

قرص فولیکوژن همراه زینک پلاس

اگر ازمایش کامل دادی کم خونی و کمبود ویتامین نداری،قرص فولیکوژن بگیر بخور با مخلول ماینوکسیدل ۲درصد روزی دوبار صبح و شب اینا رو طبق تجربه میگم

سوال های مرتبط