منم درد زیرشکم دارم
ماه هشت ،ماه دردای کاذبه عزیزم
از اول بارداری همش درده 🤣🤣🤣🤣
من از ۷ ماهگی داشتم بارداری اولم
منم دارم..ب دکترم گفتم امپول نوشت زدم اما دردام هست بازم
منم دارم عزیزم
فک کنم طبیعی باشه بالاخره بچه داره بزرگ میشه
من از 32دردای پریوی میاد و میره
منم دارم هر از گاهی بهداشت زفتم گفت طبیعی تو ماه هشتم نترس
من فقط کمر درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.