کیا از ماه نهم دردای پریودی دارن؟
دکترتون چی گفت

۶ پاسخ

ماه درده میگن طبیعیه،منم همینجوریم

گف طبیعیع

من از ماه های اول دارم

تا وقتی افزایشی و منظم نباشه طبیعیه

انقباضات رحمی هست اگر زیاد و با فاصله کم شد حتما برید معاینه

من الانم مدتیه دردای پریودی دارم گفتن عادیه برا کش اومدن رباط ها و بزرگ شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری