ماه درده میگن طبیعیه،منم همینجوریم
گف طبیعیع
من از ماه های اول دارم
تا وقتی افزایشی و منظم نباشه طبیعیه
انقباضات رحمی هست اگر زیاد و با فاصله کم شد حتما برید معاینه
من الانم مدتیه دردای پریودی دارم گفتن عادیه برا کش اومدن رباط ها و بزرگ شدن رحمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.