نمیدانم اطلاعی ندارم
اینایی ک خانوما گفتن به کنار تازه نازایی هم میاره
عوارض های مختلف داره تو هرکسی هم یجوره
ممکنه یه عوارض تو یکی باشه ولی رو یکی دیگ اثر نزاره
ولی من دیدم هرکی استفاده کرده بد هیکل و چاق شده به مرور بخاطر هورمون ها فرم بدن خیلی بد میشه
عصبی شدن پرخاشگری حالت تهوع معده درد بعضیا افسردگی میگیرن
عصبی شدن شدید من الان میخورم بشدت عصبی میشم من مجبورم بخورم چون خونریزیم قطع نمیشه دکتر گفته بخور
افسردگی،چاقی،پرخاشگری،در بعضی موارد هم سرطان سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.