اره من خوردم ببلاک خوشمزه تزه نان اصلا مزه نمیده😄
من ببلاک میدادم وزن نمیگرفت الآن نان میدم
من شنیدم میگن نان نزدیکترین مزه رو تو شیرخشکا به شیر مادر داره
سلام .شیر خشک ببلاک چرب تر و بهتره نان خیلی سنگینه .من ببلاک میدم
نان خوشمزه تره ولی خیلی سنگین من برای بچم گرفتم نفخ میکرد
نخوردم ببینم🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
بده بچه دوستداشته باشه میخوره دیگه خوشمزگی نی .
بجه من هرچی میدم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.