خانوما شیرخشک ببلاک از نان خوشمزه تره یا ن

۶ پاسخ

اره من خوردم ببلاک خوشمزه تزه نان اصلا مزه نمیده😄

من ببلاک میدادم وزن نمیگرفت الآن نان میدم

من شنیدم میگن نان نزدیکترین مزه رو تو شیرخشکا به شیر مادر داره

سلام .شیر خشک ببلاک چرب تر و بهتره نان خیلی سنگینه .من ببلاک میدم

نان خوشمزه تره ولی خیلی سنگین من برای بچم گرفتم نفخ میکرد

نخوردم ببینم🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
بده بچه دوستداشته باشه میخوره دیگه خوشمزگی نی ‌.
بجه من هرچی میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان امیر محمد🩵🍼💙 مامان امیر محمد🩵🍼💙 ۱۲ ماهگی