۱۰ پاسخ

پسر من تا یکسالگی همینجوری بود😔کولیک داشت شربتم‌میدادم فایده نداشت

ننو برقی بگیر

کولیک داره عزیزم ببر دکتر اطفال فکر کنم ۱۵ روزگی به بعد بشه بهش قطره کولیک داد

دختر قنداقش کن

اخی درکت میکنم سخته مال من تو سه ماهه بدتر میشه که بهتر نمیشه کولیک رفلاکس داره بهش پدی لاکت بده با گریپ واتر من میدم خوب خوب نمیشه ولی یه ساعت اروم میشه حداقل

بابا باز پسرت یه گریه میکنه
دختر من اصلا گریه نمیکنه همش خوابه
نه شیر میخوره نه گریه میکنه نه هیچی الان ساعت دوازده ظهر رفته حموم تا الان بیدار نشده

به احتمال زیاد کولیک داره، قطره دلدرد بهش بده واس پسر من گریپ میکسچر جواب داد. هر شب حموم ببر کمر به پایین آب گرم بخوره بهش دلش آروم بشه یا کیسه آب گرم بذار رو شکمش
اگر شیر خودتو میخوره تو تغذیت رعایت کن چیزای نفاخ نخور اگر شیر خشک میخوره نان کامفورت بده خیلی واس دلدردش بهتره

دلش درد و نفخ داره
پسر منم همینه دیگه نه خواب دارم نه خوراک 🤦🏻‍♀️

یا شایدم بغلی شده
بغلش میکنین زیاد؟

کولیک داره شاید🥺

سوال های مرتبط