۱۱ پاسخ

من که خیلی درد دارم🥲

من از روز سوم بالاسر بچم بودم تو ان ای سی یو نمیدونم حالم خوب بود درد داشتم یا نه چون اصلا درد خودم مهم نبود

منکه از روز سوم خوب بودم

تا سه روز سخته بلند شدن راه رفتن سخت نیستا اون لحظه ای که میخوای بلند شی خیلی درد داره ولی از روز سوم به بعد بهتر میشی

سه چهار روز

من تا ۴۰ روز موقع یلند شدن درد داشنپ

۱۲ روز😒😒

دو روز بعد عمل خودم پاشدم

والا من ک اطرافیانم همه ازروز‌دوم سوم پاشدن
اذیتم میگن ک نشدن

بعد چهار روز خودم تنهایی بلند شدم راه رفتم

بعد کشیدن بخیه ها

سوال های مرتبط