آرام افتضاح ترین بیمارستان بود که تو عمرم دیدم با پرستل عقده ای تر ازعالم بدترین خاطره اززایمان برام گذاشتن ،دکترم هم بابیمسئولیتیش نیومد سر زایمانم
بخش شلووووغ
بعد زایمانم تا دوهفته ،ستون فقراتم کلا درد میکرد سردرد های شدید داشتم بخاطر اپیدورال لعنتی که برام انجام داده بودن
خیلی دلم پرررررره از اون بیمارستان و پرسنل و .....
فکربکن به من موقع زایمان طبیعی بیهوشی زده بودن 😭
ارام.
عمم کسرا زایمان کرد اونم بد نبود
من تعریف آرام و شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.