سوال های مرتبط

مامان دلا🦢 مامان دلا🦢 ۶ ماهگی
دقیقا پارسال همین روز و همین ساعت ها بود که خونه تنها بودم و حوصلم سر رفته بود....یهو چشمم خورد به بیبی چک و گفتم پاشم الکی یه بیبی بزنم
حتی میخواستم جوابو ندیده بندازم دور چون میدونستم منفیه ولی در کمال ناباوری دوتا خط پررنگ قرمز دیدم،میگفتم قطعا اشتباه شده امکان نداره من باردار باشم(من همیشه پریود هام منظم بود فروردین باید پریود میشدم ،نشدم رفتم بتا دادم منفی بود ،اوایل اردیبهشت سونو دادم چیزی نبود،اقدام هم نبودم...برای همین احتمال نمیدادم باردار باشم ولی خب ماه قبل چون پریود نشده بودم گفتم تخمک گذاری هم شاید نشده پیشگیری نکردم ولی سختتت در اشتباه بودممم)
خلاصه فرداش رفتم ازمایش دادم بتا۱۰۰۰۰ با کلی استرس رفتم سونو برای این بتا بالااا ،،،بله جوجه کوچولو من ۷هفته و ۲روزش بود و دل کوچولوش رو دیدم که داشت میتپبد
الان دل کوچولو من جلو خوابیده و داره نق میزنههه😅😅😅
قربونششش برممم
انشاالله قسمت همه چشم انتظاراااا
دارم از ثانیه به ثانیه اش لذت میبرم چون میدونم خیلی زود قرار دلتنگ شممم برای وقتی که انقدری بود
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
پیام من برای همه اقدامی هاست...
دقیقا مثل امروز صبح ، یکسال پیش من بی بی چکم مثبت شد.
ماه های قبل هر بار با استرس بی بی چک میزدم و منفی میشد.
چون تنبلی تخمدان داشتم حس میکردم من هیچوقت مادر نمیشم ،
من عاشق بچه بودم❤️
ماه قبل تر ، اسفند ماه بی بی چکم هاله داشت ، ولی آزمایش منفی شد.
دیگه به خودم قول دادم بیخیال بشم و شدم ، رفتم دنبال کارای زیبایی و بعد دیدم یک هفته از تاریخ پریودم گذشته ، برام عادی بود ، گفتم حتما مثل همیشه عقب افتاده ، به همسرم نگفتم ولی بی بی چک زدم و حتی نگاهش نکردم با خودم برنامه ریختم که باشگاه ثبت نام بکنم و چه کارهایی انجام بدم ، وقتی چشمم به بیبی چک خورد یک خط خیلی پررنگ رو دیدم و باورم نمیشد بعد چند بی بی چک منفی بالاخره بیبی چک مثبت میبینم.
بنظرم تنها چیزی که خیلی بهم کمک کرد ، بیخیال شدن و نداشتن استرس بود.
چون هیچوقت استرس نداشتم و از بارداریمم لذت بردم❤️
فقط می‌خوام بگم بیخیال شو ، وقتی خدا خودش بخواد معجزه اتفاق می افته🐣❤️.
.
.
فرزند پروری شیرخشک شیر مادر تغذیه ریفلاکس کولیک نوزاد
۶ اردیبهشت ۴۰۴ ( تاریخ معجزه من )❤️