۱۳ پاسخ

دخترمنم خییلی اب میخوره ادرارم میره

خب هوا گرم شده تحرکشون بالاخره آب میخورن. دلیل نمیشه ک

پسر من منو بیچاره کرده انقد ک اب میخوره یبار ب دکترش گفتم گف طبیعیه چون تحرکش زیاده

دخترمنم دقیقاهمین شک کردم مخام ازمایش بگیرم ازش

پسر منم همینجور خیلی آب میخوره و مدام دستشویی میره...یعنی دیابت دارن😢

من امشب بیمارستان مفیدم والا باهمین شرایط اومدم میگن عادیه ولی ببر آزمایش بده

آزمایش بده
انشالله ک مثل دختر من دیابت نگیره
برا منم دعا کن ک حالم خیلی بد هست
ما هم هیچ ارثی نداشتیم

دختر من بیشتر وقتایی که چیزی میخوره پشت سرش اب میخوره بعدش کم پیش میاد عادی اب بخواد

وای بچه های همعروسمم اینجورن،دخترعموم هم اینجوریه بعدهی بادستگاه خونگی قندشوچک میکنه وسالم درمیاد😅عادیه یه اب خوردنه

به نظرم ببرش ازمایش

حالا دختر من خیلی آب میخوره ولی جیشش خیلی کمه شاید روزی دوبار

سورنا هم خیلی آب میخوره ولی نهایتا ۴ یا ۵ لیوان.

ببر ازمایش بده!

سوال های مرتبط