۲ پاسخ

باید با شیر رقیق کنی بتونه قورت بده

زود شروع نکن من امروز بهش فرنی دادم یکم سفت بود از بعد از ظهر اسهال استفراغ شده بیقرار بود الانم بیحال

سوال های مرتبط