۱۳ پاسخ

از شش ماهگی

من دیروز از دکترش پرسیدم گفت الان مشکلی نداره تا روزی ۳۰ سی سی

من میدم آب که ضرر نداره اونم تو این گ ما

باید آب بدی وگرنه بچه بدنش کم آب ب میشه

با شروع كمكي بايد داد ولي از دكترش بپرس اجازه داد زودتر شروع كن

من از اول به بچم یه کم اب میدادم

من دکتر دخترم گف بده بهش
آب جوشیده سرد باشه خیلیییی بهتره

هر وقت غذای کمکی رو شروع کردی آب جوشیده سرد شده باید داد ولی اونایی که یه بار آب دادن باید روزی یکی دو بار بدن

من دخترم شیرخشکیه، بهش اب نمیدادم ادرارش زرد رنگ شده بود و بو میداد،بهش دادم درست شد

اون اب نه اما جوشیده من میدم گاهی وقتا البته دکترش اجازه داد مخصوصا برااین فصل گف حتما اب بدم اما جوشیده

من میدم هوا گرمه آب دیگ عذاب وجدان نداره ک

بچه من چهار ماه و ۱۰/۱۵روز بود دکترش گفت تا ۲۰سیسی هم میتونم بهش اب بدم
نه لزوما همون اب جوشیده شده ولرم رو به سردی اوکی هست

آب جوشیده بده منم دو بار دادم تا الان هر سری یک سی سی

سوال های مرتبط

مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی