خانما من هر چی میخورم معدم اسیدی میشع
چه قرصی مصرف کنم

۷ پاسخ

بپنتوپرازول صب ناشتا

دکترم پنتو پرازول داده ناشتا و قبل شام و شربت معده الومینیوم ام جی وقتی میسوزه

قرص پنتوپرازول ناشتا

فاموتیدین
من دکتر بهم داده بود شماهم مشورت کن

فاموتیدین ۴۰ بخور

عزیزم منم تا ی هفته پیش معدم اسیدی میشد ک بمب از گلوم خارج می‌شد وحشتناک بده هیچی هر چی قرص معده هم می‌خوردم جواب نمیداد

من پنتپرازول ناشتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری