قرص فاموتیدین۴۰خیلی خوبه
پس چرا میگن همه مصیبتای مربوط به معده فقط ۳ ماهه اوله؟؟!!!😐😐🥴
عرق نعنا بخور در حد یه قاشق بعدش آدامس نعنایی بعدم آب بخور.من هنوزم درگیرم و همینجوری آروم میشم .😤😕😅
آب بخور یا چایی زیاد نخور رو دل میکنی
یک ساعت قبل غذا b6بخور ، نیم ساعت قبل غذا فرانوزکس۴اندونسترون من ویارداشتم سنگین میشدم دکتر بهم اینارو داد یه مدت خوردم خیلی خوب بود الان دیگ نمیخورم
فقط آب بخور زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.