خانوما برا حالت تهوع چ قرصی بخورم

۸ پاسخ

قرص تحمل😁
داروها فقط یکم کمتر میکنن معجزه نمیکنن اندانسترون متوکلراپامید

دیمن هیدرینات .b6.

دمیترون یا b 6

حالت تهوع باهیچ قرصی خوب نمیشه من همه قرصا رو خوردم فقد شاید یه کوچولو کمتر بشه ک نخوری بهتره
از هفته ۱۵تقریبا تهوع هر چن روز یبار مبگیری تحمل کن این چن روزم

ب۶ نشد دمیترون

قرص اندانسترون خوبه از داروخانه هم بپرس

ب۱۲یا لیموترش یا نون خشک و بیسکوییت

از دکترتون باید بخواید عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Meylan مامان Meylan هفته نوزدهم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا و تودلی🐣 مامان رستا و تودلی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته سیزدهم بارداری