خانوما قرصی چیزی واسه حالت تهوع چی بخورم؟

۶ پاسخ

قرص شیمیایی نخور عوراض داره. ویتامینb6 بخور

یه سری ویتامین ب ۶ همراه با زنجبیل هست مخصوص تهوع بارداریه

منم حالت تهوع خيلي اذيتم ميكنه

من متوکلوپرامید میخورم تونستم زنده بمونم از حالت تهوع😬

b6
دیمن هیدرینات

دمیترون خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد