۳ پاسخ

برا منم گاهی تیر می‌کشه ول می‌کنه فکنم طبیعی باشه میگن رحم داره جا باز میکنه

رحمت داره بزرگ میشه فشار میاد به اونجا

نترس شاید یچیز نفخ دار خوردی برو یه دکتر

سوال های مرتبط