بهش دست نزن خودش باید خوب بشه
آره خوب میشه
ممکنه از زیر بغل سرباز کنه نگران نباش خوب میشه
هیچی اصلا دست بهش نزن و هیچیم روش نزن خودش سرباز میکنه و کم کم خوب میشه .حموم میبری مراقب باش لیف روش نکشی
مال داداش من ک ب طرز عجیبی از دوجا سر باز کرد انگار اینبود یکیم دوسه بند انگشت پایین تر بود دوتاش سر باز کرد
این از اینم خیلی بدتر میشه زخمش تا ماه ها خوب نمیشه نگران نباش
اره طبیعی کم کم باز هم میشه ولی دست نزن هچی هم بهش نزن خودش دیگه خشک میشه
طبیعیه دست نزن چرک میکنه خودش در میاد جاش سوراخ میشه خوب میشع
انگار یه کوچولو آب ث کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.