وای من ک اینقد چای خوووور شدممم ۱۵ سال چای نخوردم تلافیش تو این ۶ ماه در اومد
منمم دقیقا...
عزیزم میشه ی سوال بپرسم خونتون دوبلکسه؟اگر هست راحتی با وجود پله؟میخوام خونم رو دوبلکس کنم میترسم اذیت بشم
منم علاقه شدیدی به چای پیدا کردم از بعد زایمان
خدایی منم انقد چایی خوردم دیگه دارم میترکم 😂🥴 نمیدونم چرا انقد چایی خوشم اومده😅
من که چای هم دیگه بهم نمیچسبه
انقدر که وقت نمیشه داغ بخورم
از وقتی آیدن بدنیا اومده کاشت نمیکنم هرچند که تو دوران حاملگی انجام ندادم
میترسم ناخن صورتش خط بندازه
حالا هم که غذا خوردن با دست دوست داره دیگه حتی لاک نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.