انقدربیکارن بعضیا اینجا،باباتقصیراین خانماست ازسرکنجکاوی میرن برنامه گهواره (مرد)همون اقایونونصب میکنندبعدمیارن اینجابازگومیکنن😕
بگوبه ماچه
ردشوبرو
ولی تو انجمن ها آقایون هم میبینن
من یه سوال تو آذری ها گذاشته بودم آقا هم جواب داده بود
قسمت اقایون کجاست؟مگه داشته همچین چیزی یا جدیده؟
قسمت آقایون دیگه کجاست چیه همینمون کم بود
جدی😐.
وا مگه اونم هست من ندیدم اون کجاست دیگ
قسمت آقایون کجاست،،، بریم فضولی ببینم چی صحبت میکنن😄😄😄
حرف ما خانم یسره راجب وزن بچه غذا پریودی غذام سوخت چی بپزم بچم دعوا کردم خواهرشوهرم چی گفت.......
وای من دیروز جواب یکی رو دادم راجع به بیمارستان مادران پرسیده بود بعد نمیدونم من دقت نکردم اسمشو یا عوض کرده بود فرداش دیدم زده بابای .... بعد نوشته بود شمارتو بده چندتا سوال دارم اصلا شاخ درآوردم.
خب آقایون پیام مارو نمیبینن که مگر اینکه به اسم خانم عضو بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.