۹ پاسخ

انقدربیکارن بعضیا اینجا،باباتقصیراین خانماست ازسرکنجکاوی میرن برنامه گهواره (مرد)همون اقایونونصب میکنندبعدمیارن اینجابازگومیکنن😕
بگوبه ماچه
ردشوبرو

ولی تو انجمن ها آقایون هم میبینن
من یه سوال تو آذری ها گذاشته بودم آقا هم جواب داده بود

قسمت اقایون کجاست؟مگه داشته همچین چیزی یا جدیده؟

قسمت آقایون دیگه کجاست چیه همینمون کم بود

جدی😐.

وا مگه اونم هست من ندیدم اون کجاست دیگ

قسمت آقایون کجاست،،، بریم فضولی ببینم چی صحبت میکنن😄😄😄
حرف ما خانم یسره راجب وزن بچه غذا پریودی غذام سوخت چی بپزم بچم دعوا کردم خواهرشوهرم چی گفت.......

وای من دیروز جواب یکی رو دادم راجع به بیمارستان مادران پرسیده بود بعد نمیدونم من دقت نکردم اسمشو یا عوض کرده بود فرداش دیدم زده بابای .... بعد نوشته بود شمارتو بده چندتا سوال دارم اصلا شاخ درآوردم.

خب آقایون پیام مارو نمیبینن که مگر اینکه به اسم خانم عضو بشن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مشکل من اینه شوهرم ماهی ۲ت پول تو جیبی میده اونم ب کارت خودم نمیزنه ینی من گفتم قرعه خونگی نوشتم ماهی ۲ت در آخر ۲۰م در میاد اونو مجبوره بده چون میدونه طرف زنگ میزنه ولی بگم قرعه ننوشتم ب کارتم نمیزنه بگم بده میگ حقوقم. تموم شده مجبورم باز بگم قرعه نوشتم بلکه بده میترسم بگم قرعه نوشتم بگه کو چرا در نمیاد پس
اصلا هر کاری کردم تو گارت خودم بزنه مثلا ۳ ماه میده ۲ماه نمیده
مجبورم بگم قرعه خونگی نوشتم ک بده اینجوری حس بدی دارم و هم اینکه میترسم بگه چرا در نمیاد آخه میخام خرج کنم هر ماه اون پولو
فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال
پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پو فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال
پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پو