من که از روز ۱۴ ، ۱۵ میخابم
درد ندارع ولی همش استرس دارم نکنه ضرر داشته باشه؟
از دوازده روزگی ک رفتم بخیمو کشیدم
از همون شب اول اصلا دکتر گقت اشکالی نداره
ده پانزده روز بعد
از اول
من ک سزارین شدم تا دوهفته اینا یا یکم کمتر نمیتونسم به پهلو بخوابم ، خیلی دردم میگرفت بعدش کم کم اوکی شدم تونسم بخابم
از همون شب
روز سوم
اوووف هنوزم درد دارم و اذیتم
بیست روزگذشت
توی بیمارستان بعد راه رفتن
بخیه رو کشیدمراحت خوابیدم قبلش اذیت میشدم به پهلو یخوابیدم
فک کنم همین بیست و خورده ای به پهلو شدم
از یک ماه هم روی زمین نشستم
از اول
شب اول
الان نمیتونی ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.