۱۶ پاسخ

من که از روز ۱۴ ، ۱۵ میخابم
درد ندارع ولی همش استرس دارم نکنه ضرر داشته باشه؟

از دوازده روزگی ک رفتم بخیمو کشیدم

از همون شب اول اصلا دکتر گقت اشکالی نداره

ده پانزده روز بعد

از اول

من ک سزارین شدم تا دوهفته اینا یا یکم کمتر نمیتونسم به پهلو بخوابم ، خیلی دردم میگرفت بعدش کم کم اوکی شدم تونسم بخابم

از همون شب

روز سوم

اوووف هنوزم درد دارم و اذیتم

بیست روزگذشت

توی بیمارستان بعد راه رفتن

بخیه رو کشیدم‌راحت خوابیدم قبلش اذیت میشدم به پهلو یخوابیدم

فک کنم همین بیست و خورده ای به پهلو شدم
از یک ماه هم روی زمین نشستم

از اول

شب اول

الان نمیتونی ،

سوال های مرتبط