من پارچه گرفتم بدوزم
پیراهن شیردهی اینجوری تقریباً
پول عیدیامو دادم شومیز و شلوار و پیرهن واسه وقتایی ک فامیلای شوهرم میان،بقیشم دادم لباس تو خونه قشنگ واسه فامیلای خودم آخه خیلی رفت و آمدم با عمه هام و فامیلای خودمون زیاده گفتم لباس راحت تر تو خونه بپوشم
من برای روز ترخیص ساحلی جلو دکمه تاکمر دوختم برای شیردهی راحت باشم برای خونه هم پارچه نخی گرفتم چنددست بلوز جلو دکمه وشلوار ست بدوزم که هم خنک باشه هم شیک باشه وهم راحت باشم
هیچی شاید یه پیراهن بلند دوختم
البته یکی دوختم الان استفاده میکنم شاید یکی دیگه هم دوختم
۱۰۰ درصد تیشرت و شلوار میگیرم ست چون بعد زایمان نوار باید استفاده کنیم اون راحت تره تا پیراهن
برا ما به جز آبجی ها و مامان ها کسی تا یک ماه اول نمیاد خداروشکر. تااون موقع یکم لاغر شم😅
من شومیز اینا گرفتم ولی هیچکدوم مثل بولیز شلوار ست ب درد نمیخوره
حتما چند دست بگیر چون تو خونه باید راحت باشی از طرفی هم شیک بودن مهمه بخاطر اون این ست های خوشگل خونگی بهترین گزینه ست
خوبه ما رفت و آمد نداریم😂
من یکی دو تا پیرهن جلو دکمه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.