۷ پاسخ

من یه زمانایی این شکلی میشم

چرا تصویرهای انومالی من چیزی از اجزای صورت داخلشون مشخص نیست با اینکه بهترین جا سونو دادم ولی اصلا بجز دستش و پاهاش چیزی نشونم نداد

اره منم همینطور مخصوصا بعد خوردن غذا😮‍💨

منم زیر دلم درد میکنه

برای من همش ببخشید یبوست و نفخ بود😂 الان شکمم از اون موقع کوچیکتره😂

نه ندارم

اره عزیزم منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وچهارم بارداری