خانما بعد ریداکت چ مراقبتهایی نیازه .

۳ پاسخ

عزیزم اصلا استرس نگیر منم یکیش رو ریداکت کردم تا ۳الی ۴ساعت اولش ابریزش نداشته باشی اوکیه بعد اونم تا ۱هفته مراقب خودت باش کار سنگین نکن جارو نکش بهتره بیشتر دراز بکشی و استراحت کنی ونزدیکی اصلا نداشته باشی تا ۱هفته
اصلا هم درد نداره نگران نباش

۳تاشو راه من هم تقریبا ۴ ساعت بود اما چون آب ریزش گرفتم به خاطر اون یک هفته تو بیمارستان بستری شدم اما تو بیمارستان همه کارهامو خودم انجام میدادم بعد از مرخصی هم سوار ماشین شدم باز برکشتم خونه نگران نباش تو ریداکت بهشون بگو حداقل یه بی حسی بزنن که دردش رو ندونی میخوای چند تاشو ریداکت کنی

سلام من هم هفته ۱۳ ریداکت کردم پنج قلو بود بعد ریداکت آب ریزش داشتم تو بیمارستان بستری شدم اما بعد اون هیچ مراقبتی نکردم همه کار هامو البته سبک نه سنگین تا حالا خودم انجام دادم حتی سوار ماشین هم شدم ۳ساعت تو راه بودم اگه باز هم سوال بود بپرس

سوال های مرتبط

مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری