بتامتازون بگیر بزن
ی طرف صورت منم اینجوریهههه چن روزه
وای وای که شده عین دست من. منکع هزارتا دکتر هم رفتم درست نشد تا مایع ظرفشویی مو عوض کردم الان فقط فقط گلرنگ میزنم ظرف یا لباس. اگه خارش داره پماد بتامتازون بزن ماساژ بده عالیه روزی سه بار فقط این پماده دستمو خوب کرد
شبیه حساسیت هست
خواهر منم دستش روی انگشتاش اینجوری شده بود.دکتر بهش آمپول ضد حساسیت داد
بهتر شد
از آفتاب نیست عزیزم
این اگزماس
که به یه چیزی حساسه
مثلا من به گوجه و گوشت خام مرغ حساسم و اینطوری میشم
وای منم برا ۱۳ بدر اینطور شدم یک لایه از پوستم کنده شد
دقیقا دست منم تو آفتاب کوه میرم همینجوری میشه عزیزم براش مگاکورت بزن
یا حساسیت داره یاهم به چیز الوده ای دست زده
عزیزم پماد سوختگی آردن بزنید تا شنبه مرتب براش بزنید انشاالله خوب میشه اگر خوب نشد شنبه ببرید دکتر ؛ولی در کل خیلی پماد خوبیه من همیشه برای دخترم یدونه تو کیفم دارم یدونه هم ذخیره نگه میدارم
وای منم همینجور شدم الان
ب خاک و گیاه های توی محیط باز هستن مث پارک و.... حساسیت دارم
هیدروکورتیزون میزنم فایده نداره ی قرص حساسیتم خوردم بازم بی فایدس
حساسیت هست پوست منم اینجوریه آفتاب میخوره اینجوری میشه باید قبل بیرون رفتن کرم ضد آفتاب بزنی
بیشتر به حساسیت یا کهیر هست
برو داروخونه مشکل و بگو شاید یه پمادی چیزی دادن
اینه پوست دستشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.