قیافت چرا شبیه کساییه که دارن میرن عذاداری
یه لبخندی یه آرایشی آخه
شال که خیلی بهت میاد، یه مداد چشم هم بکشی خیلی بهت میاد😍😍😍
یه لبخند هم بزنی دیگه عالی میشه
حالا چرا انقد ناراحت🤣🤣🤣🤣
چشمات غم داره انگار ؟؟عالی هستی 😊
خیلی خیلی خیلی نازی شال بهت خیلی میاد رنگش عالی فقط یکم اگه دوست داری آرایش چشم انجام بده
ماشالله چ خوشکلی عاشق ابروهات شدم
چرا شال مشکی رنگ شار بهت بیشتر میاد بنظرم یه رژ و خط،چشم هم عالیترت میکنه
چشات چون درشته با خط چشم خیلی قشنگ میشه
چقد قشنگی😍
اما چشات خیلی خستس
قیافت بدون آرایش خیلی نازه😋
سلام عزیزم اره خوبه شالت
ببخشید دماغتو کجا عمل کردی پیش کدوم دکتر
نکنه میری خونه مادر شوهر ؟
چن سالته گلم
خوشگلی ماشاالله شالتم خیلی بهت میاد
دندون دخترت رو درست کردی یا ن .
چه مامان زیبایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.