میخام برم مهمونی چطورم این شال بهم میا یان

تصویر
۱۶ پاسخ

قیافت چرا شبیه کساییه که دارن میرن عذاداری
یه لبخندی یه آرایشی آخه

شال که خیلی بهت میاد، یه مداد چشم هم بکشی خیلی بهت میاد😍😍😍

یه لبخند هم بزنی دیگه عالی میشه

حالا چرا انقد ناراحت🤣🤣🤣🤣

چشمات غم داره انگار ؟؟عالی هستی 😊

خیلی خیلی خیلی نازی شال بهت خیلی میاد رنگش عالی فقط یکم اگه دوست داری آرایش چشم انجام بده

ماشالله چ خوشکلی عاشق ابروهات شدم

چرا شال مشکی رنگ شار بهت بیشتر میاد بنظرم یه رژ و خط،چشم هم عالیترت میکنه

چشات چون درشته با خط چشم خیلی قشنگ میشه

چقد قشنگی😍
اما چشات خیلی خستس
قیافت بدون آرایش خیلی نازه😋

سلام عزیزم اره خوبه شالت
ببخشید دماغتو کجا عمل کردی پیش کدوم دکتر

نکنه میری خونه مادر شوهر ؟

چن سالته گلم

خوشگلی ماشاالله شالتم خیلی بهت میاد

دندون دخترت رو درست کردی یا ن .

چه مامان زیبایی

سوال های مرتبط

مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجوها مامان جوجوها ۴ سالگی