وزنش که خیلی خوبه .احتمال داره بالاتر از نمودار هم باش
کجاش لاغر 😐؟
دختر من ۱۰ماهشه بزور شده ۹کیلو
درسته احساست. چون بچه ها همینطور هستن. از شش ماهگی دیگه اون طوری وزن نمیگیرن، همش میشه دندون و فعالیت و چهاردست و پا و .....
من پسر اولم رو انقدر جوش میزدم و نگران بودم ، همه کاری براش کردم. ولی نمیشه واقعا. همش هم دست ما مادرها نیست. ژنتیک و طبیعت خود بچه و ....
ماشاالله خیلی خوبه ک تا یکسالگی باید ده بشن
والا نمیدونم دنباله تاییده چی هستی وزنش خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.