۵ پاسخ

وزنش که خیلی خوبه .احتمال داره بالاتر از نمودار هم باش
کجاش لاغر 😐؟

دختر من ۱۰ماهشه بزور شده ۹کیلو

درسته احساست. چون بچه ها همینطور هستن. از شش ماهگی دیگه اون طوری وزن نمیگیرن، همش میشه دندون و فعالیت و چهاردست و پا و .....

من پسر اولم رو انقدر جوش میزدم و نگران بودم ، همه کاری براش کردم. ولی نمیشه واقعا. همش هم دست ما مادرها نیست. ژنتیک و طبیعت خود بچه و ....

ماشاالله خیلی خوبه ک تا یک‌سالگی باید ده بشن

والا نمیدونم دنباله تاییده چی هستی وزنش خوبه دیگه

سوال های مرتبط