۳ پاسخ

میگن تو واکسنا همیشه یکیشون سنگینه برا بچه حالا یا دوماهگی یا ۴ یا ۶ ...

پسر من روز اول فقط یکم تب کرد

من دیروزواکن ۴ماهگی روزدم پسرم تودوماهگی اصلا تب نکردولی دیشب تب کردو بیحال میشد

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی