سلام شما شیردوش برقی می‌خرید یا دستی؟کدومش بهتره؟

۶ پاسخ

برقی چون خیلی کار باهاش راحت تره و اذیت کننده نیست مکشش مثل مک زدن نوزاده

مامانم گفت برقی باعث افتادگی سینه میشه منم دستی میگیرم احتمالا

من دستی خریدم

دوستم برقی داره خیلی راضیه
منم میخوام برقی بگیرم

من دستی گرفتم فکر میکنم خیلی به کارم نیاد برقی

من دستی
کارایش شاید ۴روز باشه
میتونی برقی و اجاره ام کنی

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری