سلام مامانا خوبین
بنظرتون شیردوش برقی بگیرم یا دستی؟
از چه مارکی راضی بودید

۳ پاسخ

برقی که بهتر صددرصد
ولی اگر بچه اولته الان نگیر
اصلا باید ببینی اونقدر شیر داری! شیرت جون داره!
معلوم نمیکنه که

سلام گلم
اگه بودجه ات برسه قطعا و حتما برقی... از اینا ک داخل سوتین میره

من برقی گرفتم خیلی ب کارم اومد و خوب بود مارک لبتو

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان panah مامان panah هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سیروان👦یه تودلی🤰 مامان سیروان👦یه تودلی🤰 هفته بیست‌ویکم بارداری