۲ پاسخ

بستگی به وزن تولد داره

رایان ۱۱ و ۸۰۰ بود بهداشت گفت خوبه ولی خب سرما شدید خورد الان کم کرده

سوال های مرتبط

مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 ۲ سالگی
مامان دخملی❤️🧸 مامان دخملی❤️🧸 ۲ سالگی