سلام دوستان سن22سالگی برای بارداری زوده؟

۱۹ پاسخ

ن گلم

من ۱۹سالمه میگم دیر شد😅😅

من۱۸سالمه ناخواسته بود واقعا ۲۲سن خوبیه

من ۱۵سالگی دخترم ب دنیا اومد

من۱۹بچم بدنیااومد
ازلحاظ‌جسمی وذهنی آماده باشی هیچ مشکلی نداره

نه من تا ۲۰دوتا زاییدم اونم سزارین پشت هم

ن والا اگ از لحاظ روحی آماده ای و مالی اوکیی زودتر بیار من همین فکرو کردم هی جلوگیری کردم ک الان دیگ حامله نمیشم

نه عزیزم مهم اینه که خودت آمادگی لازم داشته باشی وگرنه واسه بدنت بهترین زمانه

من 15 سالمه😂

منم ۲۲ سالمه بارداری دوممه اولی ۱۸ سالم بود

من عید امسال 22شدم 😅

فعععک نکنم

نه بهترین سنه براخانوما

من ۱۷سالمه🤣

من سر بچه اول هدودن ۱۵سالم بود

عزیزم من از 17سالگی ت اقدامم😂🥲

من ۲۱ سالمه

نه عزیزم ۲۰تا۳۰سال بهترین سنه

نه من ۲۰ سالمه😅

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری