ن گلم
من ۱۹سالمه میگم دیر شد😅😅
من۱۸سالمه ناخواسته بود واقعا ۲۲سن خوبیه
من ۱۵سالگی دخترم ب دنیا اومد
من۱۹بچم بدنیااومد
ازلحاظجسمی وذهنی آماده باشی هیچ مشکلی نداره
نه من تا ۲۰دوتا زاییدم اونم سزارین پشت هم
ن والا اگ از لحاظ روحی آماده ای و مالی اوکیی زودتر بیار من همین فکرو کردم هی جلوگیری کردم ک الان دیگ حامله نمیشم
نه عزیزم مهم اینه که خودت آمادگی لازم داشته باشی وگرنه واسه بدنت بهترین زمانه
من 15 سالمه😂
منم ۲۲ سالمه بارداری دوممه اولی ۱۸ سالم بود
من عید امسال 22شدم 😅
فعععک نکنم
نه بهترین سنه براخانوما
من ۱۷سالمه🤣
من سر بچه اول هدودن ۱۵سالم بود
عزیزم من از 17سالگی ت اقدامم😂🥲
من ۲۱ سالمه
نه عزیزم ۲۰تا۳۰سال بهترین سنه
نه من ۲۰ سالمه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.