۱۱ پاسخ

وقتی برنج وابکش کردم تا مواد و بریزیم روش حالاچه گوشت تبکه ای باشه چه چرخکرده دارچین میریزم لابه لا ،تو برنج درحال جوش هم دارچین کمی که رنگش تغییرکنه نزدیک دم کشیدن هم‌روی برنج کره میزارم زعفرونم که میریزم .

زعفرون زیاد با دارچین

من لوبیا و گوشت و رب رو با روغن کرمانشاهی سرخ میکنم ادویه هم فقط زردچوبه و نمک میزنم چون دخترم حساسیت داره
همون روغن حیوانیه خودش خیلی خوشمزش میکنه

لوبیا سبز گوشت تیکه ای زعفران زیره روغن حیوانی عالی میشه

من ادویه غیر از فلفل و زردچوبه پودر هل هم میزنم
وموقعی که دم میکنم برنج رو لابه لاش یکم پودر دارچین ویه ته استکان گلاب هم میریزم

گوشت تیکه ای ،گل ،یه کوچولو پودر لیمو عمانی

دارچین . زعفرون . فقط رب گوجه میزنم من بهتر میشه . چند باری پوره گوجه ریختم شبیه استامبولی شد !

پوره گوجه

عه کرمانی هستی،لوبیا جیرفتی🤣🤣🤣

مامانم خیلی خوب درست میکنه
مثه خورشت درست میکنه با گوشت تیکه ای و هویج
بعدم برنج توش دم میکنه

کدوم لوبیا؟ ریز ؟چشم بلبلی؟ لوبیا سبز؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی