۸ پاسخ

پوشکش نکن این طبیعیه دوباره درس میشه

من همین الان اومدم گهواره این سوال بپرسم دیدم شما پرسیدین پسرم منم دقیقن بعد سه ماه امروز اینطوری شده بعد اینکه جیش میکنه میگه خیلی رو اعصابمه

طبیعی
دختر منم اینجور بود
اصلا نباید پوشک میکردی

من از اسفند گرفتم تا عید خوب بود از اردیبهشت دیگه نگفت اصلا همراهمم نمیومید دستشویی،کلا جیش میکرد،تازه ۲۰روز گذشته راضی شده بیاد دستشویی،کلا برا بعضیا میگن پسرفت داره،من خیلی تحقیق کردم بالا سه سال هم گرفتن پسرفت برا بعضیا بوده

نباید پوشک میکردی دوباره اوکی میشه

عزیزم طبیعی اصلان دعواش نکن دمپایی جدید بخر براش پسر منم شده بود بعد ۲ماه پسرفت داشت

۲ ماااه بعد نههههه😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
من سه روزه دارم از پوشک میگیرم سابیده شدم به خدا

نه نباید پوشک کنی پست رفت طبیعیه

سوال های مرتبط