سلام عزیزم رفتین دکتر ؟راجع به دستمزد چی گفت بهتون ؟
دکتر منم خاطره طوباست
یا بیمارستان دولتی قبول کنه ک اونم فکر کنم قبول نمیکنن
من پیش الهام نصیری میرم گفتش ۱۵ملیون میگیره عزیز دکتر شما چقدر گفته بهتون؟؟منم میگم کاش دکتری باشع ک زیرمیزی نگیره چون هزینه بیمارستان خودش زیاده
عزیزم دکترت کیه؟
دکتر نعیمی ۳ سال پیش از من زیرمیزی نگرفت ،الان رو خبر ندارم زیرمیزی میگیره یا نه
شاید کمتر بگیرن ولی فک نکنم کلا نگیره
من پیش دکتر نگار خامسی میرم ادم منصفیه و زیاد پولکی نیس
اگ خاسی ی سر برو ازش بپرس هزینه رو
من چون میخام طبیعی زایمان کنم در مورد سزارین ازش نپرسیدم
تبریزیان عزیزم
هر شهری بخوای سزارین اختیاری کنی دم آخر بری پیش یه دکتر پول میگیره تا نامه بده و بفرستت
شما باید از همون اول پرونده رو میبردی پیش یه دکتر جراح باز میکردی تمام ویزیتاشو هر هفته میدادی آخر سرم میگفت برو فلان بیمارستان خودم میام
روال اینه
برو بیمارستان شهرتون دکترای شیفت بدونه هزینه عملت میکنن بدونه دردسر منم دکتری که میرفتم پول میخواست رفتم بیمارستان پرونده باز کردم الان شاید 38هقته یعنی 30ام زایمان کنم
معمولا همشون میگیرن
سخت پیدا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.